The Random Ryan Thread

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Sat Jun 12, 2010 4:04 am

Honestly, cuz I saw that same trailer and thought it was gonna be a scary movie. It's not. It's ok, different, just I thought it was gonna be some cool scary creepy movie.


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Sat Jun 12, 2010 4:05 am

I hate it when the trailers better than the movie.


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Sat Jun 12, 2010 4:07 am

Yes that sucks soooo much!!!!!


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 1:35 am

So I watched Smokin' Aces.

Cool film, I was admiring Ryan but oooh Common was hot, definitely the hottest in that movie. OMG I didn't recognise Chris Pine, lol.

That Kevin Durand was in that, he always plays mean people. The guy who played Gabriel in Legion.


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Tue Jun 15, 2010 1:56 am

I love Kevin Durand! He's totally different in every movie I've seen him in! And yeah, Chris Pine, whoa! Barely recognisable! So, yeah, you can finally see where the Common attraction comes from? I laughed so much at that ADD karate kid. "Bitch, I'm bout to ball this!!!" LOL!


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 2:02 am

LOL, I never wanted to slap a child so much.


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Tue Jun 15, 2010 2:04 am

Yeah, crazy as hell!!!! And I love Alicia Keys & Taraji P. Henson in it too.


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 2:09 am

Sam wrote:Yeah, crazy as hell!!!! And I love Alicia Keys & Taraji P. Henson in it too.


Not heard anything about the other woman but Alicia was beautiful.


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 2:10 am

LOL what was that guys comment to the Hooker in Israel's suite?

"I know I was fucked up as last night, you were like Beyonce, now more like Big Foot".


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Tue Jun 15, 2010 2:14 am

LOL, something like that. "Bitch, you forgot your hat!" (throws the wig at her) Hilarious!


Taraji P. Henson was the woman with the big gun who had a crush on Alicia. She's a very good actress, was in Benjamin Button, The Family That Preys, Date Night, the new Karate Kid, and Something New & Four Brothers. She's gorgeous & a really good actress.


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 2:32 am

Yeah I knew who she played but her name was new to me.

When the two guys from Lost, Matthew Fox (the security guy) and the chap who played Richard (the assassin) were together I did shout out, it's Lost look.


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Tue Jun 15, 2010 2:33 am

Eww, did you see Matthew's hair??? LMAO! Fwlt kinda bad for him though, him and Ray Liotta too.


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 2:44 am

I hope it was a wig.

I was surprised Ray didn't last long neither did Ben.

I did like the ending but won't spoil that in case Cougar wants to see it.


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Tue Jun 15, 2010 2:50 am

Yeah when the Tremors came by and gunned down Peter Berg & Ben... I didn't see that coming! The ending... yeah, wonder what happened next.

They made a sequel (or prequel, can't remember) to it but it was jut about the Tremors and like none of them were in it and the same director wasn't doing it either. Kinda lame.

Oh, did you notice Chibs from SoA in there? What a weirdo!


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 3:00 am

Yes I forgot to mention him Chibs, bald is not a good look.

I saw they did a sequel but it had nobody who lived from the original movie and it got panned I think.

Vinnie Jones in it put me off straight away, fed up of his mug.

Talking of which I saw the Midnight Meat Train but that's a different hottie.


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Tue Jun 15, 2010 3:23 am

LOL, so funny you mention that right now cuz I'm watching George Lopez and all 4 guys from A Team are on and Quentin & Bradley were just talking about that movie.


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 3:38 am

Midnight Meat Train?


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Tue Jun 15, 2010 3:43 am

Yes.


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 3:47 am

Elaborate when you can please.


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Tue Jun 15, 2010 3:49 am

Ok, Bradley starred in that movie (with Vinnie Jones, lol) and Quinton had a small part in it. I dont' remember his part but then again I saw it a while ago. They were laughing about how the title of the movie can be taken the wrong way.


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 3:58 am

Oh right, yep I saw that and Rampage played the Guardian Angel on the train, he got into a fight with Vinnie, hurt the guy but was killed. he was on it for about 2 minutes.

It does sound like a porn film.


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Tue Jun 15, 2010 3:59 am

LOL, yup, you def get the look when you tell someone, lol!


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jun 15, 2010 4:00 am

Ronon Eater


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sam on Tue Jun 15, 2010 4:01 am

LMAO Touche!!!!


avatar
Sam
Winchester

Posts : 4257
Join date : 2010-04-22
Age : 34
Location : Florida

http://krisblis.livejournal.com

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Dean on Tue Jul 13, 2010 2:01 am

So I just made a basic avatar using PB, still waiting on my PS lessons *cough* anyway Buzz if you want to resize it I'll send it to you, it was as near as I could get to our 150 x 150 on PB.


avatar
Dean
Winchester

Posts : 4614
Join date : 2010-04-22
Age : 48
Location : London, UK

http://vana1970.livejournal.com/

Back to top Go down

Re: The Random Ryan Thread

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum